همایش توسعه همکاری‌های تجاری ایران و ارمنستان

همایش توسعه همکاری‌های تجاری ایران و ارمنستان

همایش توسعه همکاری‌های تجاری ایران و ارمنستان؛ یک همایش با هدف توسعه روابط تجاری میان ایران و ارمنستان با حضور فعالان اقتصادی و مقامات مسئول این حوزه در روزهای پایانی فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ، معاونت امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران در نخستین گام خود برای توسعه روابط بین‌المللی تجاری و باتوجه به ضرورت‌های کنونی ژئوپلتیک شمال ایران، یک همایش با هدف توسعه روابط تجاری میان ایران و ارمنستان با حضور فعالان اقتصادی و مقامات مسئول این حوزه در روز 27 فروردین 1403 برگزار می‌کند.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران یک همایش برای بررسی راه‌های توسعه روابط تجاری با ارمنستان برگزار می‌کند. در این همایش که باتوجه به ضرورت‌های کنونی ژئوپلتیک شمال ایران برپا می‌شود، فعالان اقتصادی و برخی از مقامات مسوول این حوزه حضور خواهند داشت.

بنابر اعلام روابط عمومی اتاق تهران، همایش توسعه همکاری‌های تجاری ایران و ارمنستان روز دوشنبه 27 فروردین ماه 1403 از ساعت 10 صبح در طبقه هشتم ساختمان اتاق تهران در خیابان وزرا برپا می‌شود و در آن هرویک یاریجانیان رئیس اتاق مشترک ایران و ارمنستان، سید غلامرضا موسوی مدیر اجرایی بانک ملت ارمنستان، اکبر گداری سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه در سازمان توسعه تجارت و همچنین بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران حضور می‌یابند.

به گفته حسام‌الدین حلاج، معاون امور بین‌الملل اتاق تهران در این رویداد آخرین اخبار و تحولات منطقه و روابط دوجانبه دو کشور با تمرکز بر بررسی فرصت‌های جدید همکاری و توسعه مناسبات بین بخش خصوصی دو کشور برگزار می‌شود.

اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی علاقمند به حضور در این همایش لازم است فرم ثبت‌نام را حداکثر تا روز شنبه 25 فروردین‌ماه تکمیل و ارسال کنند.

فرم ثبت‌نام همایش تجاری ایران و ارمنستان
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...